neděle 1. února 2015

season 3 episode 1

Nová sezona, nové obsazení, nové výzvy...

intro / malá rekapitulace minulé sezony 2014:
- naběháno 2195 km
- nastoupáno cca 42 000 m
- běháním jsem strávil 242 hod, tj. 10 dní

absolvoval jsem 7 závodů a z toho:
- 6x ultra
- 2x  +100 km
- 4x do 10. místa (vše s Tomášem Zdvihalem)

Nové obsazení?
- Došlo k výměně v hlavních rolích. Obouvám nyní pouze inov8. Letité Adidasy Boston II
jsem už po 2600 km opravdu uložil k odpočinku a Trailrocy 255 doběhaly na P100. Takže nyní mám do města a lehké traily inov8 Flite 195 a do terénu o kus lehčí inov8 Trailroc 245. Ještě časem přibude něco na +70 km závody, asi RaceUltra...

krasavci společně


Nové výzvy?
- nechal jsem se trochu vyhecovat a přihlásil se třeba na Perun SkyMarathon. Jinak vrcholem by měla být Malofatranská 100. A vše by mělo doplnit i pár kratších závodů, možná hned v únoru Hubáčkova 20 nebo Pošemberský ultrakros.

A jak na tom zatím jsem?
Leden jsem se snažil pojmout spíš objemově, ale současně jsem chtěl přidat na převýšení. Takže minimalizace pobíhání podél vody a když už tak buď s kočárkem (ideálně s protivětrem) nebo aspoň jako intervaly. Občas si připadám dost divně, když koukám zpětně na mapu a trasa se motá Prokopským údolím zleva doprava a zpět s jediným cílem a to co největší převýšení. A když běžíte z práce s 8 kg na zádech, tak to taky potěší.

s Aničkou podél vody

z práce za soumraku


Vypíchnul bych zatím asi tři běhy:

Prokopské údolí: 12,7 km | +430 m | 6:07 min/km
Když si v zimě v 6 ráno zapomenete do lesa čelovku a chystáte se na prudký seběhy a výběhy v terénu, tak nic moc, ale když se rozkoukáte tak to jde. Na prvním km nastoupáno 110 m, včetně malého skalního výšvihu nad žel. tratí. Pak už to rostlo pomaleji, ale byla to zábava.

Všenory - Radotín: 30,1 km | +940 m | 6:27 min/km
První letošní dlouhej běh. Ráno ve Všenorech ani živáčka. V lese taky pusto, ale zato se běželo příjemně. Chtěl jsem učit tělo spalovat tuky, takže běžím bez snídaně a bez tyčinek nebo gelů. Cílem bylo mimo jiné proběhnout údolím Nazaret. No teda proběhnout, motání se mezi popadanými stromy, potok jsem přeskakoval snad 20x a po nějaký cestě kromě konce ani památky. A na závěr kolmo svahem. Říkal jsem si, že tady to snad vyznačoval Olaf... ;-) Ale výhled stál za to.
Ke konci už jsem se trochu mlel, ale první letošní třicítka byla pěkná, akorát na +1000 m to nevyšlo.

údolí Nazaret
výhled na Vrané nad Vltavou

2x skoro ŠUTR: 29,25 km | +950 m | 6:39 min/km
Ráno nabírám Tomáše a hurá směr Hanspaulka. Akorát vychází slunce a je pod nulou. Je to už můj čtvrtý běžecký den po sobě, tak jsem zvědavý jak budu vypadat ke konci. První okruh jde příjemně, ranní slunce nabíjí, dokud nepřijdou závěrečné 3 kopce za sebou, v tom posledním už mám jazyk u kolenou. Pak se zase rozbíhám, ale jde to už ztuha. Ve druhém kole začíná sněžit a je z toho pěkná chumelenice. Poslední kopec už vynechávám a tak opět +1000 m zatím nepadne. V obou kolech jsme vynechali smyčku k Babě. Myslím, že jsme si to užili. No, ještě uvidím na kolik okruhů se nakonec přihlásím.



Na konci 1. epizody mám tedy 294 km | +5050 m. Pro začátek to dobrý.

3 komentáře:

  1. Nazaret a následný výstup na Cukrák, to je Olafův podpis. Bylo to v P100 v roce 2013. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jsem to trefil správně. No trochu mě fascinuje, že je tam vedená značená (jak v mapě, tak v terénu) naučná stezka... ještě, že jsem si to proběhl, protože na kočárek to fakt není. Ale místo je to super! :-)

      Vymazat
    2. respektive to, že P100 tamtudy vedla, jsem věděl, proto mě i napadlo tamtudy směřovat výběh. Ale nevěděl jsem, že to má na svědomí Olaf...

      Vymazat