pondělí 7. ledna 2019

No days off kalendář 2019


Už vloni jsem si pro vlastní motivaci připravil na stěnu kalendář no days off, kam jsem si zaškrtával (běh/turistika) nebo kroužkoval (kolo/rotoped) dny s aktivitami. Nakonec z toho bylo 214 označených dní. Kalendář jsem vloni poslal jen pár lidem.

Letos jsem si kalendář připravil znovu. Zvolil jsem trochu jiný koncept, kdy se dny v kroužcích černě vybarvují bez ohledu na typ aktivity (pokud někdo ale chce, tak lze používat třeba různé barvy, ale  nevyniknou pak tolik plná kolečka-aktivní dny).


A taky jsem zvolil jinou formu distribuce, pro kalendář jsem udělal web a dvě velikosti plakátu k volnému stažení. Soubor ve formátu PDF je ve velikosti A2 (420x594 mm) nebo 50x70 cm, větší velikost pasuje například do rámů z IKEA. Plakát má nastavené ořezové zančky a je nutné si ho nechat vytisknout na plotru.

No days of kalendář najdete zde: https://nodaysoff.jhe.cz


Tak kdo bude mít na konci všechny tečky černé? Ať Vám slouží!





Žádné komentáře:

Okomentovat