čtvrtek 9. prosince 2021

kalendář nodaysoff 2022

Už je to nějaký ten pátek/rok, co jsem si pro sebe začal dělat kalendář, kde jsem si škrtal dny, když jsem byl běhat, jezdil na kole, nebo šel na nějaký kopec...

Před dvěma roky jsem začal kalendář tisknout a nabízet dál, vloni jsem přidal stírací verzi a letos ladil hlavně grafiku, aby kalendář ještě lépe fungoval. Dny jsou rozdělené v týdnech na půdoryse běžeckého oválu a osmou dráhu doplňuje značení týdnů v roce. Není to strava ani connect, nic Vám to nespočítá, ani nepípne když to vyplníte celé. Kalendář Vám bude viset na zdi a každý den nenápadně motivovat a to jak se za ten rok kalendář promění, bude jen na Vás...

Jestli Vás to zaujalo, tak další info a možnost objednání kalendáře najdete na https://nodaysoff.jhe.cz.

A ať Vám to běhá, jezdí, skáče a nezapomeňte, že i odpočívat je třeba...!






Žádné komentáře:

Okomentovat